Често задавани въпроси - ЧЗВ
Поръчка
Как да направя поръчка?
- Купете онлайн, като потърсите продукта в желаната категория и изберете желаната опция
- На страницата на продукта изберете размера (в случай на обувки) и го добавете в количката
- Прегледайте количката, направете поръчката и следвайте инструкциите
Как да избера моя размер обувки?
- Обувките ANNA CORI са произведени според стандартните европейски/италиански мерки. Моля, вижте таблицата с размери за повече информация. На страницата на продукта ще намерите и ръководството за размери.
Как да разбера дали даден продукт е наличен?
- Тази информация се показва на всяка страница на продукта. Ако въведете и имате опцията да изберете размер и да добавите в количката, тогава продуктът е наличен и можете да го поръчате. Ако даден продукт не е наличен, ще се появи „Няма наличност“ и имате възможност да добавите продукта към списъка си с желания и ние ще ви уведомим по имейл, когато отново е наличен.
Как да разбера дали съм направил поръчката правилно?
- След като изпълните горните стъпки и направите поръчката, ще получите имейл за потвърждение на поръчката. След като получим поръчката и проверим всички данни, ще започнем процеса на подготовка и поръчката ще ви бъде изпратена. За тази цел ще получите отделен имейл с известие, когато продуктът е напуснал нас и е бил взет от куриера.
Нашият екип за връзки с клиенти може да се свърже с вас през това време, за да провери определени данни.
Плащане и акаунт в Anna Cori
Как мога да платя за поръчка?
- Можете да платите за поръчката онлайн със следните карти: Maestro, MasterCard, Visa и Visa Electron или можете да изберете опцията за плащане при доставка.
Остава ли личната ми информация поверителна?
-Да, цялата информация и данни, които достигат до нас, остават поверителни. За повече подробности, моля, вижте политиката за поверителност.
За да създадете акаунт в ANNA CORI, ще ни предоставите имейл адрес и пълно име. За да направите поръчка, се нуждаем от вашия адрес за доставка, адрес за фактуриране (ако е различен от адреса за доставка), телефонен номер и данни за картата, ако изберете опцията за плащане с карта. Ако е необходимо, тези данни могат да бъдат използвани за проверка и валидиране на поръчката.
В каква валута мога да платя за поръчка от Anna Cori?
Плащането ще бъде извършено в български лев на уебсайта www.annacori.bg. Независимо от валутата на картата, конвертирането се извършва в BGN.
Как да създам акаунт в Anna Cori?
На главната страница на Anna Cori, в горното меню, се намира разделът „Акаунт“. Следвайте стъпките, за да създадете акаунт в Anna Cori и да се възползвате от предимствата.
Какви са предимствата на акаунт в Anna Cori?
Първо, можете да правите поръчки много по-лесно и можете да проследявате историята си. Второ, ще получавате информация по имейл за оферти, периоди на отстъпки, нови колекции и други.
Как мога да затворя акаунта си в Anna Cori?
Ако имате въпроси относно акаунта си или искате да го затворите, моля, свържете се с нашия отдел „Обслужване на клиенти“ и ние ще ви помогнем.
Как мога да се отпиша от бюлетина на Anna Cori?
За да се отпишете от известията на Anna Cori, можете да изберете опцията „Отписване“ във всеки имейл, който получавате от нас.
Какво да направя, ако съм забравил паролата за профила си?
Моля, изберете опцията „Забравена парола?“, когато се опитвате да влезете, и следвайте инструкциите. Ако срещнете затруднения, моля, свържете се с нашия отдел „Обслужване на клиенти“.
Доставка
Мога ли да променя адреса за доставка, след като съм направил поръчката?
В зависимост от статуса на поръчката, е възможно да променим адреса за доставка. Моля, свържете се с отдел „Връзки с клиенти“ за повече информация.
Ако поръчката ви вече е взета от куриера, тогава вече не можем да променим адреса.
Ще получа ли информация за деня и часа на доставката?
След като поръчката бъде взета от куриера, ще получите тази информация чрез SMS и ще можете да се свържете с куриера. Обикновено, след потвърждение на поръчката, доставката се извършва в рамките на 1-2 работни дни.
Коя куриерска фирма ще достави пакета и колко струва?
В цялата страна доставяме със СПИДИ , . Ако адресът ви не е в основната зона на покритие, ще има допълнително заплащане. Моля, проверете уебсайта на СПИДИ за тази информация.
В международен план доставката се извършва с DPD.
За да разберете до кои държави извършваме доставки, вижте тази страница. speedy.bg
Мога ли да проследя поръчката си?
Ще получите имейл, когато поръчката ви бъде взета от куриера, който ще съдържа номера за проследяване. Можете да въведете този идентификационен код на уебсайта на Speedy.bg и ще получите повече информация.
Какво мога да направя, ако получа различен продукт или ако продуктът е дефектен?
Съжаляваме, че сте получили различен продукт от този, който сте поръчали. В такъв случай, моля, свържете се с отдел „Връзки с клиенти“ и предоставете следната информация:
-номер на поръчката и име на клиента
- кратко описание на възникналия проблем
- снимки в подкрепа на описаното
Нашият екип ще се свърже с вас възможно най-скоро, за да разреши тази ситуация.
Ако продуктът има производствени дефекти, ще го заменим, в зависимост от наличността на склад.
Връщане и замяна
Каква е политиката за връщане?
Връщането на поръчан продукт може да се извърши съгласно закона в рамките на 14 календарни дни, без неустойки или без посочване на причина.
За всички подробности относно връщането, моля, вижте раздела „Политика за връщане“.
Как да заменя или върна продукт?
Ако искате да промените размера/цвета на поръчания продукт или да го замените с друг, имате две възможности.
Продуктът, върнат за замяна, трябва да бъде в същото състояние, в което е бил доставен, неизползван, без следи от износване, удар или замърсяване, да съдържа всички аксесоари, свързани с продукта, да бъде в оригиналната опаковка, придружен от гаранционен сертификат, фактура и куриерска разписка (оригинал или копие).
Продуктът ще бъде изпратен до централния офис: Парадайс център София 1407 бул.Черни връх 100, магазин Анна Кори, нив -1, след като предварително сте уведомили отдел „Връзки с клиенти“.
За връщане на продукт важат същите условия, посочени по-горе. Клиентът може да избере да възстанови парите (само за онлайн покупки) или да поръча друг продукт, с плащане или възстановяване на разликата, ако цената на продуктите се различава.
Връщането може да се извърши само с бърз куриер по ваш избор.
Възстановяването на сумата ще бъде извършено в рамките на 14 работни дни от датата на одобрение на ркламацията, чрез банков превод по IBAN сметката, посочена във формуляра за рекламация.
Разходите за доставка, свързани с връщането или замяната, както и доставката на заявения за замяна продукт, са за ваша сметка.
Мога ли да върна продукт, закупен с отстъпка?
Да, можете да върнете закупен продукт за замяна, ако той отговаря на условията, посочени по-горе и в политиката за връщане.
Мога ли да заменя продукт, поръчан онлайн, във физически магазин на Anna Cori?
Имате възможност да посетите всеки магазин на Anna Cori в страната и да замените поръчания(ите) продукт(и) с друг артикул, наличен в избраното място, с условието, че избраният за замяна продукт трябва да е на стойност поне на първоначално закупения продукт, в противен случай вие заплащате разликата. Всяка замяна на продукт може да се извърши в рамките на наличните количества.