Доставка и връщане
Доставката на продуктите ще бъде извършена чрез куриерска фирма Speedy в рамките на максимум 3 работни дни от успешното подаване на поръчката, навсякъде в България. Ако адресът за доставка не е в зоната на покритие на куриерската фирма, ще бъдат начислени допълнителни разходи (проверете списъка с куриерски услуги). По време на промоционални кампании срокът за доставка на поръчките е максимум 5 работни дни. Нямаме възможност да резервираме продукт от онлайн поръчка, като го изпратим на желаната дата.
При поръчки в рамките на България разходите за изпращане на пратката с куриер се поемат от нас, при минимална сума на пратката от 100лв/50€ ,с изключение на адреси на доставка, които не са в зоната на покритие на куриерската фирма. Съществува възможност за вземане на поръчката от пунктове Спиди. В случай на поръчка с множество артикули, има вероятност артикулите да бъдат изпратени от различни места, следователно срокът за доставка може да се различава. Ще получите потвърждение и подробности за доставката за всеки поръчан артикул по имейл.
За външни поръчки цената на пратка е 25 евро. Срокът за доставка на външни поръчки е между 5 и 7 работни дни.
,,Потребителят, физическо лице, има право едностранно да прекрати договора от разстояние, в рамките на 14 дни, без неустойки и без да посочва причина. Единствените разходи, които могат да бъдат поети от потребителя, са преките разходи за връщане на продуктите“. „Клиенти“ или „потребители“ са само ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА. Клиентите, притежаващи юридическа собственост, нямат право едностранно да прекратят договора, като законодателството в областта се отнася само за физически лица.
Ако не сте доволни от получения продукт, ANNA CORI ви позволява да го върнете в рамките на 14 дни от датата на получаване на продукта, при спазване на условията за връщане:
Върнатият продукт трябва да бъде в същото състояние, в което е доставен, да не е използван, да не показва следи от износване, удар или замърсяване, да съдържа всички аксесоари, свързани с продукта, да е в оригиналната опаковка, придружен от гаранционен сертификат и фактура.
В случай на връщане на продукта, клиентът може да избере да върне стойността на продукта (само за онлайн покупки) или да поиска друг продукт, с плащане на разликата, ако цената на продукта се различава.
Замяната за друг продукт може да се извърши само веднъж, както за покупки от онлайн магазина, така и за покупки от физически магазини.
Връщането на парите се извършва само чрез банков превод по IBAN сметката, посочена във формуляра за връщане, в рамките на максимум 14 дни от датата на обработка на връщането.
Можете да попълните ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ на сайта и автоматично да заявите куриер за поръчки от България или лично да заявите до която и да е куриерска компания.
Връщането може да се извърши само чрез куриер, заявен от вас. Не можем да приемаме пратки от пощенски станции.
Пратките се изпращат до нашия централен офис/ магазин София 1407 бул.Черни връх 100, магазин Анна Кори, ниво -1.
Възможно е да замените продукт, поръчан онлайн, за различен размер или за друг продукт, директно във физическите магазини ANNA CORI , като заплатите разликата в цената. Заявка, за да разберете наличността на желания продукт за замяна в магазин. Продуктът, заменен в магазина, трябва да отговаря на условията за връщане по-горе.
ПРОЦЕДУРА ЗА ВРЪЩАНЕ:
1. Влезте в уебсайта annacori.bg, раздел Доставка и Връщане
2. Попълнете номера на поръчката (без "#") и имейл адреса
3. Изберете артикулите, които искате да върнете
4. Попълнете причината за връщането и действието за връщане
5. Ако искате възстановяване на сумата, изберете Действие за връщане -> Сума за възстановяване и попълнете IBAN в наличното поле.
Възстановяването на сумата може да се извърши само чрез банков превод.
6. Ако искате да замените артикула, напишете в секцията за коментари размера или продукта, който искате да замените
7. Отбележете квадратчето „Обадете се на куриер на адреса за доставка в поръчката“
8. Кликнете върху „Изпрати заявка за връщане“
Заявката за връщане се изпраща до куриерската компания и те ще изпратят куриер, който да вземе пакета в рамките на 3 работни дни. Ще получите номер за проследяване и статус на връщането по имейл на адреса на вашата поръчка.
Разходите за доставка, свързани с изпращането на връщането/замяната от Вас до нас, са за Ваша сметка, връщания, направени на сайта от физическо лице чрез Заявка за връщане. Таксата за връщане може да се увеличи в зависимост от обема и килограмите на пакета, както и от адреса, от който е взет пакетът, тъй като може да се добавят допълнителни километри, ако адресът не е в зоната на покритие на куриерската служба.
Възстановяването на стойността на продуктите ще бъде извършено в рамките на максимум 14 дни от датата на обработка на връщането, чрез банков превод по IBAN сметката, посочена във формуляра за връщане.
В случай на замяна на продукт, след като пакетът пристигне в нашия централен офис, срокът за изпращане на заменения продукт е 5 работни дни, а таксата за доставка се заплаща от Вас за изпращане на желания продукт.
За продукти, закупени от физически магазини, клиентът има възможност само да ги замени за друг продукт директно в магазина.
За вземане на пакети извън България, от Европа, куриерът не може да бъде извикан чрез заявката за връщане на сайта, а е необходимо да се свържете с куриерска компания по ваш избор и да изпратите пакета до нашия централен офис. Що се отнася до вземане на пакети извън Европа, трябва да върнете чрез същата куриерска компания, с която първоначално сте получили пакета. Не можем да вземаме пакети от пощенски станции.
Ако не спазвате условията за връщане, посочени по-горе, няма да приемем връщането ви.