Гаранционна карта и сертификат
ИНСТРУКЦИИ ЗА ПОДДРЪЖКА И УПОТРЕБА НА ОБУВКИ
ГАРАНЦИОНЕН СЕРТИФИКАТ
DENIS SHOES SRL със седалище в Calea Unirii, № 20J, на улица Promenadei, № 8, SUCEAVA, 720018, данъчен код RO 18044107, O.R.C. J33/1331/2005, като продавач, предоставя гаранцията за закупените от вас продукти в съответствие с разпоредбите на ЗАКОН за защита на потребителите на Република България.
Моля, запазете и представете данъчната касова бележка, инструкциите и гаранционния купон, получени при покупката, за всякакви оплаквания относно несъответствието на продукта.
За предоставяне на гаранцията, моля, вижте инструкциите за употреба, почистване и поддръжка на закупените продукти.
I. Гаранция за съответствие
Продавачът носи отговорност пред потребителя за всяко несъответствие, което съществува към момента на доставката на стоките и което е установено в рамките на две години от тази дата. В случай на несъответствие, потребителят има право да се възползва от (i) привеждане на стоките в съответствие, (ii) да се възползва от пропорционално намаление на цената или (iii) да получи прекратяване на договора, при условията, предвидени в ЗЗП.
За да бъдат стоките приведени в съответствие, потребителят може да избира между ремонт и замяна, освен ако избраната коригираща мярка би била невъзможна или, в сравнение с другата налична коригираща мярка, би наложила на продавача разходи, които биха били несъразмерни, като се вземат предвид всички обстоятелства.
Продавачът може да откаже да приведе стоките в съответствие, ако ремонтът или замяната са невъзможни или биха му наложили разходи, които биха били несъразмерни, като се вземат предвид всички обстоятелства.
Потребителят има право или да получи пропорционално намаление на цената, или да получи прекратяване на договора за продажба във всеки от следните случаи: (i) продавачът не е извършил ремонта или замяната или, в зависимост от случая, не е извършил ремонта или замяната в съответствие с разпоредбите, или продавачът е отказал да приведе стоките в съответствие; (ii) е установено несъответствие, въпреки усилията на продавача да го отстрани; (iii) несъответствието е от такава сериозна важност, че оправдава намаление на цената или право на незабавно прекратяване на договора за продажба; (iv) продавачът е декларирал, че няма да приведе стоките в съответствие в разумен срок или без значително неудобство за потребителя, или това е ясно от обстоятелствата по случая.
Потребителят няма право да получи прекратяване на договора, ако несъответствието е незначително.
Потребителите могат да изберат специфична коригираща мярка, ако несъответствието на стоките е установено скоро след доставката, без да е по-дълъг от 14 календарни дни.
Ремонтите или замяната се извършват при спазване на следните условия: (i) безплатно; (ii) в разумен срок, който не може да надвишава 15 календарни дни от момента, в който продавачът е бил информиран от потребителя за несъответствието, и който е установен по взаимно съгласие, в писмена форма, между продавача и потребителя, като се вземат предвид естеството и сложността на стоките, естеството и сериозността на несъответствието и усилията, необходими за извършване на ремонта или замяната; (iii) без значително неудобство за потребителя, като се вземат предвид естеството на стоките и целта, за която потребителят е поискал въпросните стоки.
Ако несъответствието трябва да бъде отстранено чрез ремонт или замяна на стоките, потребителят е длъжен да предостави стоките на продавача, почистени отвътре и отвън. Продавачът приема заменените стоки за своя сметка.
Ако несъответствието се отстрани чрез ремонт, предвиденият по-горе двугодишен срок се удължава с времето, когато стоките са извън употреба, от момента, в който продавачът е узнал за несъответствието, до момента, в който стоките са действително предадени в състояние на нормална употреба на потребителя.
Ако несъответствието се отстрани чрез замяна, за стоки, заместващи несъответстващите стоки, предвиденият от закона двугодишен срок започва да тече от датата на замяната.
Намалението на цената е пропорционално на намалението на стойността на стоките, получени от потребителя, в сравнение със стойността, която стоките биха имали, ако бяха в съответствие.
Потребителят упражнява правото си да получи прекратяване на договора за продажба чрез декларация до продавача, изразяваща решението си да получи прекратяване на договора за продажба.
Гаранцията става неприложима и DENIS SHOES S.R.L. не носи отговорност за дефекти, които могат да възникнат поради: (i) процес на почистване/поддръжка, който не е в съответствие със специфичните инструкции за всеки продукт, посочен в този купон; (ii) съхранение или употреба на продукти във влажни условия; (iii) обезцветяване поради излагане на слънчева светлина или други силни източници на топлина; (iv) умишлено или небрежно увреждане; (v) ремонти или модификации, извършени от неупълномощени лица; (vi) нормално износване на продукта; (vii) употреба при неподходящи, некоректни условия от потребители, различни от тези, за които продуктът е проектиран.
II. Ситуации, които не са обхванати от гаранцията или водят до отказ от нейното предоставяне
Следното не представлява несъответствие:
A. повреди като драскотини, петна, разкъсвания, повреди/влошаване на цвета, но не само, които не са били доведени до знанието на продавача при получаване на продукта от потребителя (при покупка или при връщане след ремонт/замяна).
Б. Неудобства (например: дискомфорт, чувство на стягане), причинени от неподходящия размер на чифта обувки или част от чифта обувки за потребителя/потребителя. Обувките трябва да се купуват само в съответствие с размера на обувките, носени от съответния потребител/потребител, като се вземе предвид конфигурацията на крака на носещия ги. Препоръчваме да пробвате и двете части, както за десния, така и за левия крак.
Гаранцията не се предоставя в следните ситуации:
A. Неоторизирани интервенции (включително ремонти или опити за ремонт) по продукта или неспазване на инструкциите за поддръжка и употреба, съдържащи се в този купон, или опаковане на продукта в условия, различни от тези, за които е проектиран, ще доведат до загуба на гаранцията.
Б. Дефекти, произтичащи от неправилна употреба на продукта в нарушение на инструкциите за поддръжка и употреба, наблюденията, забраните, посочени тук, или които възникват в резултат на физическо износване, включително деформация на продукта.
В. Повреди на обувките, причинени от шофиране на превозни средства.
Г. Обувки с токчета, включително високи, не се препоръчват за шофиране. Липсата на комфорт или затруднение при ходене с такива обувки на токчета, включително високи токчета, не представлява недостатък или несъответствие на продукта.
Д. Износване на подметките на обувките в резултат на тяхната употреба.
F. Обувките не са водоустойчиви и се препоръчва да се носят в сухо време, с изключение на гумени обувки и обувки DEI-TEX, специално проектирани за влажна среда. Следователно, проникването на вода в обувки, които не са гумени или нямат TEX характеристиката, не представлява недостатък или несъответствие.
Ж. Появата на петна върху всякакъв вид обувки, причинени например от влага, вода, сняг, противоплъзгащи вещества, не представлява недостатък или несъответствие.
З. С изключение на обувките, специално предназначени за тази цел, подметките на обувките нямат противоплъзгащи свойства, което създава риск от подхлъзване, особено в студено или влажно време. Това не представлява недостатък или липса на съответствие.
I. За предпазване на кожата ви, за боядисване на подплатата се използват растителни багрила, поради което съществува риск от миграция на цвета. Препоръчваме използването на чорапи с тъмен цвят или със същия цвят като подплатата. Миграцията на цветовете не представлява недостатък или липса на съответствие.
J. Обувките с аксесоари (кристали, шипове, шпилки и др.) са чувствителни на удар и с течение на времето аксесоарите могат да се откачат или повредят. Тяхното повреждане или отлепване не представлява несъответствие.
K. Обувките с кожени подметки и шевове, нанесени върху подметката, имат специален режим на употреба и не могат да се използват във влажни условия, по калдъръмени пътища, по пътни настилки с пресен асфалт, по неравен терен, по участъци от пътя с невтвърден бетон, върху повърхности, съдържащи лепила, киселини, масла или други химикали.
III. Инструкции за поддръжка и употреба на обувки.
Обувките трябва да се сменят всеки ден, за да се поддържа хигиената на краката, да се предотврати деформация и да се удължи експлоатационният им живот. След всяко носене обувките трябва да се почистват и да се поставят с подходящ размер и форма. Прането на обувки в пералня или продължителният контакт с вода е забранен. Обилното намокряне на горната част с вода или други течности може да доведе до събуване на обувките, да ги повреди и, косвено, да анулира гаранцията на продукта.
Обувките трябва да се почистват и подсушават, преди да се нанасят лакове за обувки, кремове, препарати за премахване на петна и др. Когато използвате тези продукти за поддръжка, внимателно прочетете инструкциите на производителя. Необходимо е да се използва препарат за лъскане на обувки, за да се избегне преждевременно повреждане на обувките в областта на петата.
Обувките с гладка кожена горна част трябва да се почистват от прах с мека кърпа или четка, без да се използват препарати, разтворители, белина или други химически продукти. Те могат необратимо да увредят външния вид на кожата. Забранено е прането на кожени изделия в пералня, независимо от вида на пералнята или нейните допълнителни програми. Ако продуктът се намокри при нормални условия на употреба (дъжд, сняг), избършете го със суха кърпа и го оставете да изсъхне на стайна температура, далеч от директни източници на топлина (радиатори, печки, сушилни и др.). Дръжте кожения си продукт далеч от предмети, които могат да причинят драскотини, изгаряния, пробиви или каквото и да е физическо действие, което може да го повреди.
За правилна поддръжка на кожата, след няколко носения, нанесете слой крем за обувки с мека четка или кърпа, след което полирайте с мека кърпа или четка.
Обувките с горна част от велур или набук трябва да се почистват със специална четка, подходяща за всеки вид кожа. Не използвайте вода, тъй като това може да оцвети повърхността на материала. Петната от масло или мазнини трябва да се отстраняват с помощта на специален препарат за премахване на петна от велур или набук.
Обувките с горна част от лачена, метална или лакирана кожа трябва да се почистват от прах с мека, суха кърпа. Тя трябва да се пази от директен контакт с органични разтворители (алкохол, ацетон и др.).
Обувките с текстилна горна част трябва да се носят в сухо време. След всяко носене обувките трябва да се почистват от прах със суха четка за текстил. Не ги перете в пералня. Не използвайте белина. Петната могат да се отстранят с помощта на специален препарат за премахване на петна за текстил, като се спазват инструкциите за употреба, препоръчани от производителя.
Обувките с горна част, която се сменя, трябва да се почистват след всяко носене с влажна кърпа. Мазните петна трябва да се почистват с воден разтвор на препарат (2%). Не използвайте боя за обувки за грижа.
Обувките трябва да съхнат естествено на стайна температура. Не ги сушете с вентилатор, радиатор, огън, сешоар или други директни източници на топлина. Обувките не трябва да се съхраняват в близост до директни източници на топлина или във влажна среда и трябва да се предпазват от действието на петролни продукти и органични разтворители.
Избягвайте контакт на обувките с органични разтворители (бензин, алкохол, ацетон и др.), сода за пране или други химически производни. Не използвайте обувките върху повърхности, съдържащи горещ или прясно излят асфалт и/или битум, невтвърден бетон, лепила или други химични вещества. DENIS SHOES S.R.L. не носи отговорност за инциденти, произтичащи от неспазване на горните инструкции.